TOP5 на най-очакваните филми на Warner Bros. (2011)

by Влади Неколов

“Warner Brothers” изнесоха списък с филмите им, които ще излязат през 2011г. и ни обещаха, че е малко вероятно да има закъснения на премиерни дати, така че всичко ще си е по план. Предлагам ви личният ми TOP5 на най-горещите заглавия от холивудския гигант. И ако и 10% от тях оправдаят очакванията, обещавам да вдигна банкет.

1. “ЧЕРВЕНАТА ШАПЧИЦА” /романтичен трилър/

No comment!

2.THE RITE” /психотрилър/.

Лентата на Микаел Хафстрьом проследява младия студент Майкъл Ковак (Колин Д’Онахю), който се среща със странния свещеник Лукас (Антъни Хопкинс). Става въпрос за религия, екзорсизъм и т.н. Лентата определено е една от най-очакваните лично за мен.

3. ”ХАРИ ПОТЪР И ДАРОВЕТЕ НА СМЪРТТА 2” /фентъзи, приключенски/

Финалът на легендарната поредица. Битката между доброто и злото ескалира в истинска война. Време е Хари Хотър да се изправи срещу Волдемор. Краят наближава.

Ахамм…

4. “ШЕРЛОК ХОЛМС 2” ??? /приключенски/

Не че съм го залюбил особено, ама май следващата година ще е доста постна и го предпочетох пред това TOP5 да стане TOP3 Smile. Все още няма много информация около продукцията.

5. “ЗЕЛЕНИЯТ ФЕНЕР” /фантастичен екшън (или поне така се надяваме)/

Дори да не излезе нищо от тоя филм (в което съм почти убеден) поне ще се посмеем на тъпотиите на поредния непрокопсано екранизиран комикс.

Пълния списък на лумпените от Warner Bros. можете да видите тук.

 

PS: Можете да видите списъкът ми с най-чаканите филми за следващата година тук