Актьорите, които обожавам и тези, от които ми се повръща

by Влади Неколов

A list by Vladi Nekolov

Mix-Actors2

Ей ви на!

Напоследък твърде често ми се наложи да обяснявам защо мразя този или онзи, кой ми е любим и защо и т.н., така че с тази статия турам всичко на масата. На вашето внимание е класация от 20 актьора, които в никакъв случай не са ми безразлични. Някой бих наградил с всички възможни награди, други бих убил със собствените си ръце.

Иска ми се само да уточня, че това няма нищо общо с “Най-добрите актьори на 2010г.”. Тук всичко е резултат от изкривеното ми подсъзнание и в него не са вложени никакви напъни за обективност или подобни тъпотии. Така че не задължавам никого с любимците си… ама само смейте да кажете нещо!!!

 

**********************************************************

 

1.

ИЪН МАККЕЛЪН

mckellenstefanservos

Дъ бест ъф дъ бест!

Харизмата на сър Иъм Маккелън е невероятна, а присъствието му в каста на кой да е филм е сигурна гаранция, че ще си дам и парите за хляб, но ще го гледам.

Вижте го в:

Gods and Monsters (1998)

ПС Ако някой подхвърли злобни забележки по повод… ориентацията му, да му мисли… Бой до спукване!

2.

КЕВИН СПЕЙСИ

KevinSpacey

Един от най-добрите актьори на Холивуд в момента… какво повече да обяснявам?

Вижте го в:

American Beauty (1999)

3.

ЮЪН МАКГРЕГЪР

1293901811-73

Ноу комент. Не за друго, просто предстоят още 18 човека и ако на всеки отделя няколко абзаца, ще стане безбожно дълга статия по безбожно безинтересна тема, така че… вярвам че мястото, на което съм го сложил, говори само за себе си.

Вижте го в:

Trainspotting (1996)

4.

КОЛИН ФАРЕЛ

Colin-Farrell885

Ще кажа само, че го очаквам с огромен интерес в “London Boulevard”

Вижте го в:

The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009)

5.

АЛАН РИКМАН

rickman4

Невероятен актьор със също толкова невероятен глас… като греяно вино.

Вижте го в:

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007)

6.

АНТЪНИ ХОПКИНС

anthony_hopkins_awarded_oscar

Ветеранът на Холивуд е също така и един от най-най-най-добрите. Очаквам го в The Rite.

Вижте го в:

Hannibal (2001)

7.

САМ НИЙЛ

sam-neil

Брилянтин отвсякъде! Представянето му във всички филми е на изключително ниво.

Със сигурност сте го гледали в “Джурасик парк”

8.

ПИЪРС БРОСНЪН

Pierce_Brosnan

Ще бъде запомнен най-вече като 007, но има още много за какво да се хванем. Една от последните му роли – в “Писател в сянка” на Поланси – беше зашеметяваща.

9.

МАТ ДЕЙМЪН

matt-damon-true-grit-new-york-premiere-inside-RX0QzA

 

Вижте го съвсем скоро в:

True Grit (2010)

10.

ДЖЕФ БРИДЖИС

true_grit_jeff_bridges

В Tron: Legacy беше неописуем, а с True Grit вече заслужи няколко награди. И то само за 2010-а.

Honorable Mentions: Леонардо Дикаприо, Ръсел Кроу, Томи Лий Джоунс, Джъд Лоу, Дензъл Уошингтън, Робърт Дауни мл.

**********************************************************

Ред е на двойкарите

За тях няма да поствам снимки по две причини

  • Не мога да ги гледам дори на снимка
  • Мързи ме, та ме боли

Така че ще трябва да се задоволите с имената им и коментари под някой ключови персони.

1.

ТОМ ХАНКС

Органически не се понася т’ва изчадие. Ужас!

2.

РИЧЪРД ГИЪР

3.

ТОМ КРУЗ

4.

МЕЛ ГИБСЪН

5.

ДЕЙВИД ТЕНАНТ

Може би повечето от вас не са го и чували… не ви и трябва.

6.

ДАНИЕЛ РАДКЛИФ

Най-посредственият актьор в поредицата за Хари Потър е… Хари Потър… dull!

7.

ЕЙДРИЪН БРОУДИ

8.

ПАТРИК СУЕЙЗИ

По принцип, за мъртвите или се говори добро, или нищо, но надали моето мнение би повлияло на някой, така че не вярвам Суейзи да се обърне в гроба само защото е в антикласацията ми.

9.

РОБЪРТ ПАТИСЪН

Ъх….

10.

ДЖОНИ ДЕП

Въпреки че Деп е може би най-добрият актьор в момента, просто не ми  е симпатичен донякъде. Но – разбира се – това никога не ми е пречело да оценявам ролите му по достойнство.

*************************************************************

И те така! Ако щете ме колете, ако щете ме бесете (няма да се дам без бой), но това – според мен – са майсторите и кучките на Холивуд.

ПС Ако се замислите ще усетите афинитета ми към шотландците и пенсионерите Winking smile

ПС 2 Може би ще забележите и това, че липсват най-най майсторите от старото кино (няма нужда да ги изброяваме, всички ги знаем), но аз се опитах да се придържам към все още активни дейци (с изключение на Суейзи).