Малки новини от големия екран: 04.02.2010

by Влади Неколов

Нов доста добър постер на “Капитан Америка”; странни фотота от снимачната площадка на Спайдър-мен; трите актриси, които се борят за главна роля в “Супермен”! Това са днешните малки супергеройски новини.

News


Нов постер на “Капитан америка”

Този път останах доста приятно изненадан от новия постер на комиксовата екранизация “Капитан Америка”. Доста радващо е, че тук е без смешния шлем. От плаката лъха леко чувство за военна драма, може би изражението на Крис Еванс може да докара някои критики, но това са си бели кахъри. Можеше да е далеч по-зле…

captainamericaposter2

Самият герой винаги ми е изглеждал уникално смешен с тия крилца на шлема и този щит. В първите снимки от сета, Капитан Америка повече ми приличаше на Капитан Поддръжка на климатични инсталации, но както и да е…

Спайдър-мен с нови set снимки

Въпреки че официалната поява в интернет на новият костюм на новият Спайдър-мен разбуни духовете, аз останах доста доволен. Току-що се появиха нови снимки от снимачната площадка, които са далеч по-зле разбира се, защото не са пипнати изобщо. За сравнение това:

ZZ3BEE0C81

… и това:

spidermansetpicsfeb4a6

Така че нямаме поводи да се разочароваме прекалено бързо от няколко необработени снимки. Факт е обаче, че основните ми притеснения откъм материята на костюма, която изглежда някак си евтино гумена продължават да важат и след новите фотоси. Ето ги и останалите:

spidermansetpicsfeb4a1spidermansetpicsfeb4a2spidermansetpicsfeb4a3spidermansetpicsfeb4a4spidermansetpicsfeb4a5spidermansetpicsfeb4a7spidermansetpicsfeb4a8spidermansetpicsfeb4a9

три актриси се борят за неизвестната главна женска роля в Супермен

superman-ladies

Най-новият проект на Зак Снайдер все още е обвит в мистерия и новините около него са относително малко. Variety предадоха вчера, че актрисите Алис Ив, Диан Крюгер и Розамуд Пайк са най-вероятният избор за главната женска роля във филма, която обаче няма да е Лоис Лейн. И трите са прекрасни дами и най-вече прекрасни актриси и аз нямам особени предпочитания към коя да е от тях и все пак, тъй като нямаме информация за същността на героинята, която ще трябва да изиграят, засега нямам мнение.

От студиото съобщават, че в момента търсят и актьор, който да изиграе главния злодей, но имена не се съобщават…

Очаква се снимките на “Супермен” да започнат през лятото, като премиерата на филма е насрочена за декември 2012.