Грандиозен трейлър на “Хари Потър” 7.2

by Влади Неколов

И Welcome Back Again😀

 

690px-Sign_of_the_Deathly_Hallows.svg

Кратка справка с архива на блога ми показва, че последната ми публикация е излязла през далечния 27 март, което означава месец и един ден на сух режим. Разбира се, единствената причина да не се появявам в интернет изобщо (или през мнооого дълги интервали) беше заетостта ми и неблагоприятното стечение на обстоятелствата. Така че просто искам да се извиня на всеки, влязъл тук през последния месец с надеждата да прочете някоя интересна новина или ревю на нов филм, а е намерил само добрите стари Daft Hands.

Та, по темата. Налице е може би най-надъхващия трейлър от поредицата. Истински екшън в LOTR стил зад стените на Хоугортс – не е за изпускане (препочъчително: HD и на цял екран)

Феновете отдавна го бяха зачакали. Имаше слухове, че ще се появи заедно с прожекции като Battle: Los Angeles, Sucker Punch или дори чак за Карибски пирати 4 на 20.05, но от Warner Bros. избраха днешният ден да ни бомбардират с неочаквано приятна изненада.

За доста хора трейлърът на първата част беше разочарование, но това тук би трябвало да е по вкуса на всеки, имащ и най-малък досег с историята за очилатия магьосник. Още първите кадри залагат на нестандартното, като са в пълен такт с една от най-запомнящите се теми, написани за франчайза. Следва култовата сцена на Волдемор и Нагини (змията), заобикаляща трупове и малко по малко ритъмът започва да се забързва, сцените да стават по-епични до самата кулминация – битката между Хари и Волдемор. Pure Magic!

Не знам за вас, но на мен ми подейства доста надъхващо.