30-Movie Challenge

by Влади Неколов

AtTheMovies

1. Филм от детството ти – Определено “The Lion King” (1994), който също участваше доста сериозно в ранното ми заформяне на Елтън Джон geek. Като цяло старите класики на Дисни са невероятни.

2.Най-любим филм“El laberinto del fauno” (2006)

pans-labyrinth-20060911033026654

3. Филм, който те е разплакал – Досега единственият, който наистина ме е карал да плача, е “Dancer in the Dark” (2000)

4. Най-смешния филм, който си гледал – Всички комедии на Лесли Нилсън са идиотски смешни, но ако трябва да спомена само една, то ще е “Airplane!”  (1980). Съседите ми си мислеха, че съм се напушил.

5. Най-страшният филм, който си гледал – По принцип не съм особен фен на жанра, но от малкото, които съм гледал, “The Ring” (2002) заслужава приза най-много.

6. Любим рисуван филм – Въпреки че “The Lion King” (1994) е филмът на детството ми, “The Sleeping Beauty” също е една от най-любимите ми анимации. Макар че не е чак толкова известна или награждавана. Тая много специални чувства към този филм. Ааа и майтапите на трите феи къртят миФки. Нааа-на-на-нанананана-нана-нанаааааа.

7. Филм, който никой не очаква, че харесваш“The Da Vinci Code”! Добре, добре, спокойно, изчакайте да се оправдая. Ма то май няма как…😦

060522_FB_DaVinciStillEX

8. Филм с любим актьор“Gods And Monsters” (1998) И не, любимият ми актьор не е Брендан Фрейзър!

9. Филм с любима актриса “V for Vendeta” (2006) макар че я предпочитам с дълга коса…

10. Филм с актьор, който не понасяш“The Terminal” (2004) В този случай и филма не понасям.

11. Филм с актриса, която не понасяш – миии, “Twilight” (2008)? Но определено нямам такова особено твърдо мнение, както при мъжете.

12. Филм, от който можеш да цитираш всяка реплика – Ми, на първо четене, се сещам за „The Mysterious Lady“ (1928). Първо, защото филмът наистина е много добър и второ, защото е ням.

13. Най-несправедливо спечелилият Оскар филм – Хайде и аз, барабар Петко с мъжете, да кажа “The Hurt Locker” (2008).

14. Най-скучният филм, който си гледал “The Expendables” (2010). И не, не се правя на интересен.

15.Филм, който никога не искаш да гледаш “The Expendables 2”.

16. Филм, който така и не успя да гледаш – По принцип, щом седна да гледам филм, го доглеждам, но “Step Up 3D” (2010) е one-of-a-kind шит.

17. Филм, който се предполага, че е тъжен, но не е“Black Swan” (2010). За мен това не е трагедия а триумф на отдадеността и изпълнената житейска мисия.

default 18. Филм, който смяташ, че е надценен – “300” (2006).

19. Филм, който смяташ, че е подценен – “V for Vendeta” (2006).

20. Филм, който описва характера ти – “Stranger than Fiction” (2006) – ми май на никой не съм го споменавал (освен сестра ми), но голямата ми мечта винаги е била да стана писател. Колко романтично звучи!

21. Филм, който си гледал безброй пъти – Не съм от хората, които гледат един и същи филм десетки пъти само защото им е харесал много, така че в момента не мога да се сетя за такъв. Сори.

22. Филм, който те е срам да кажеш, че харесваш – “Harry Potter and the Sorcerer’s Stone” Какво, бе? Я мълчи там!😀

23. Филм с любим саундтрак – “The Hours” (2002) Филип Глас направи нито повече,нито по-малко от шедьовър за филма на Долдри.

24. Любим филм, правен по книга – “The Green Mile” (1999). Кинг рулзззззз.

25. Любима романтична история във филм“Revolutionary Road” (2008).

Scene-from-Revolutionary--001

26. Най-ужасния филм, препоръчан от приятел – “Step Up 3D” (2010) Кой знае кога някой от мойте убавци ще вземе да стане фен и на Уве Бол…

27. Филм с най-добър туист  – “Psycho” (1960) – класика в жанра!

28. Филм, който не разбираш“L’intrus” (2004) – Ах, тази Клар Денис…

29. Най-красив филм“El laberinto del fauno” (2006) – по един особено брутален начин…

30. Любим стар филм – пак ще да е “Psycho” (1960).

__________________________________________________________________

PS1 Само да се похваля! Наскоро станах част от екипа на scifi.bg, нов сайт с ентусиазитан екип и големи амбиции. Ще се радвам, ако ви е интересно, да ни посещавате от време на време или поне да разберете за какво става въпрос🙂

PS2 Днес е 25 май – много светъл ден в личният ми празничен календар. ЧЕСТИТ ВИ ДЕН НА ХАВЛИЯТА!!! Йеееее! Въпреки че ми е малко мъчно де – колко малко внимание се отделя на най-великото изобретение на разумните същества от Големият взрив насам. Замислям грандиозно тържество, но тъй като напоследък зложелатели, смятащи че елетронният часовник е по-великото изобретение, може да ни развалят купона с техните часовници, така че ме уведомете ако имате желание да присъствате и лично ще ви пратя точните кординати на планетата, която съм наел. По последни данни, може да имаме представител и на Пътеводителя!

PS3 Искрено се надявам да сте разбрали за какво стана въпрос в предишния послеслов. А дано, ма надали.

PS4 Очаквайте в следващите дни най-хейтърската статия, която някога сте чели…