Цяла година CIIINEMA

by Влади Неколов

1_year_graphic

Охохооо, година! Можете ли да повярвате? Аз – не! Много неща станаха през последната година, много неща и с положителен, и с отрицателен знак (+ >>> – naturally…), но за едно нещо никога няма да съжаля – за приятелите, които намерих. За хората, които направихте живота ми сто пъти по-шарен – благодаря ви! Всички, които по някакъв начин са ме докоснали, можете да прочетете отдолу в блогрола ми, но смятам, че ще е нечестно, ако не изразя специалните си чувства към хората, които се надявам, че мога да нарека истински приятели: Бънгъл, Дринов, Скротума, Ламот, Иво, Бож, Нели, Никс, Владо, Ностро, Лу, Светли, MCFOXXX, Стоян и Милена от Splitting Your Mind, Емил от Films in Frames, Точето, Скай, най-верният ми фен не-блогър Емил (също) и други, които могат да обвиняват тежката ми склерозата за неспоменаването им. Отново, благодаря ви! Много…

Но да не се размекваме, защото идва време за награди… но само след малко! Първо, “Началото (с главно Н) в 11 точки”:

1. Влади изгледа “Poseidon”.😐
2. Влади не хареса “Poseidon” –> Влади каза “Бляяяк!”:/
3. Влади беше изгледал твърде много лоши филми напоследък и се ядоса! :@
4. Влади реши, че ще е много забавно, ако си поиграе на критик.🙂
5. Влади взе една тетрадка и пак изгледа “Poseidon” (Влади беше млад и зелен тогава и разполагаше с търпение в излишъци).🙂🙂
6. Влади направи пространен пет-страничен “анализ”, който е по-добре никога да не ви попада пред очите.😦
7. Влади… Влади… Влади заспа.😦😦
8. Влади реши, че ще е твърде егоистично да остави критическия си гений за себе си и си направи блог… четвъртият му! :… :…😀
9. Мда, все още могат да се открият следите от блоговете му за компютърни игри (и единственият му пост), за колоездене (и единственият му пост) и CIIINEMA, само че в Blogspot (и единственият пост там)😛
10. Влади каза на сестра си “Като мина 1000 посетители, ще черпя”! 8)
11. Влади не почерпи! *-*

Схванахте… Но, по-важната част от официалната церемония предстои. Дойде време хората, които допринесоха с най-много този блог да остане жив цяла година, да получат заслуженото си. Представям ви “Златното I”!

По категории:

Най-активен коментатор в блога:

1. Скротумски: 45 коментара
2. МCFOXXX: 43 коментара
2. Bungle: 43 коментара
4. MadMax: 28 коментара
5. Emil: 26 коментара

Honorable Mention: Дринов: 25 коментара

Анализаторите предвиждаха подобен резултат в най-престижната категория, тъй като Скротума отдавна е известен като един от най-активните коментатори из кино блоговете, бидейки завиден капацитет в тази област. Виж, за второто място, битката беше изключително напечена, всъщност – толкова напечена, че не можа да излъчи победител. Допреди няколко месеца Bungle водеше убедително, но MCFOXXX успя да дръпне сериозно в последните дни и в крайна сметка да навакса разликата. Четвъртото и петото място са заети от двама не-блогъри, които в определени моменти от съществуването на CIIINEMA коментираха всеки пост, които биде публикуван. Заслужиха си го.

Все още обмислям формата на статуетката за Скротума, но 100% ще е във форма на някоя от “меките части”.😀

 

Специална награда – Първи коментатор:

Първият ти винаги има запазено специално място в сърцето! UZUMAKI с мнението си под поста “Комплект” от три трейлъра на “Трон: заветът” определено ми даде нужният начален тласък в далечния 25 ноември м.г. Без него този блог може би щеше да се присъедини към никому-неизвестната тройка, за която споменах в точка 8. Получава си специалната награда, която е… безплатно копие от всяка нова книга на Стивън Кинг. Честито!🙂

 

Най-галещ-егото-на-блогъра коментар:

MCFOXXX печели безапелационно с това: “Не знам как успяваш, но всяко следващо ревю, което пишеш ми се вижда все по-професионално. Уникално е честно…” Фоксето получава безплатен абонамент към списанието, което ще ме наеме да пиша за кино, щом съм такъв професионалист.🙂

 

Най-добър линк в коментар:

Анализаторите сочат, че това е най-лесната за предвиждане категория, защото има само един Бог на линковете и всички знаем името му. Вал може да почерпи, защото печели статуетката “Златен линк”, която представлява златен (24 карата) плакет с “http://” и името му, да си се фука. А причината е ето това култово видео, което не е предназначено за лица под 35 години и хора със сърдечни пороци. Енджой: http://itrulyloveamber.tumblr.com/post/11062015870/sheshallbleed-behind-church-walls

 

Най-обширно-анализиращ-скриващ-ти-шапката коментар:

Иво! Ах, тоз Иво няма спирка! Коментарът му под ревюто ми за “The Sunset Limited” ме обезкуражи тотално да се противопоставям с каквито и да е разумни доводи. На това му викам кинотуше! А Иво получава нещо малко, но от сърце – официално DVD на филма, което да си пуска и а дано след няколко гледания да му дойде ума в главата!😛

 

Специална екипна награда:

1. Operationkino.net
1. Framespotting.net

Много специална награда за два много специални сайта – след кратък разговор с Том Шерак (стари дружки сме си), той едва успя да ми уреди една Оскарова статуетка (криза е…),  не знам как ще си я поделите – ваш проблем. Само ме помоли човекът да не се опитвате да я разчаствате – каза, че не би понесъл гледката.:/

 

Награди за цялостен принос:

Bungle: някъде бях чел, че всеки блогър рано или късно открива своята сродна блогодуша… е, аз я открих!

Lammoth: Едва ли има някой, докосвал се до българската блогосфера, който да не знае ника Lammoth и едва ли има някой блогър, който да си я представя без него. Ламоте, ти излезе най-големия гъзар – печелиш награда заради това, което си.

Nostro: Ух, изричането на това съществително собствено е повод за пораждане на страхопочитателни чувства в крехката ми душица на романтик. Първата ми среща с Ностро беше тук. Тогава все още си нямах представа за епичните му хейтърски компетенции. Е, бързо разбрах…

Иво и Дринов: Бидейки хората, с които най-често намирам допирни точки в представите ни за добро и лошо кино. А те двамата (заедно с Бънги) са единствените хора, които съм споменал два пъти в класацията си, което иде да покаже, че са страшни пичове!🙂

И всички знайни и незнайни войни на кино блогърското братство/сестринство!

 

Туй то! От утре продължаваме постарому с ревюта, статии, коментари и обширни спорове. И, честно казано, това ме прави ужасно щастлив. Love ya all!