Трейлъри, трейлъри на трейлъри и дати за излизане на трейлъри на “Prometheus”, “The Dark Knight Rises” и “The Hobbit”

by Влади Неколов

Предстоящата седмица ще нажежи информационния фронт на три от най-големите продукции, подготвящи се в момента. Единствените филми в момента, чиито трейлъри могат да ме изкарат от приятно съненото ми настроение, решиха да рилийснат де що имат трейлъри в рамките на една седмица и тотално да ни вкарат в коледното еуфорично настроение. Тъй че затаете дъх и се пригответе да издишате чак в четвъртък, пък да не говорим, че вероятно ще ви държи влага до март…

Започваме с пресния трейлър на завършека на трилогията за Батман на Кристофър Нолан “The Dark Knight Rises”:

Харесва ми! Няма какво да си кривя душата, харесва ми почти всичко в трейлъра. Изпипаната атмосфера, която бавно и уверено затяга примката и ти клъцва гръклянчето точно когато не очакваш. Да не говорим, че само гласът на Майкъл Кейн в началото на трейлъра и появата на Гари Олдман, на мен са ми напълно достатъчни да завиша очакванията си двойно (ако има накъде…). Сцената в къщата, макар съвсем кратка, е най-доброто нещо в трейлъра – струящата от нея хладен перфекционизъм ала “The Girl With the Dragon Tattoo” почти ме свари неподготвен.

От друга страна секвенцията с Ан Хатауей и онова “There’s a Storm Coming” като че взеха малко от крайното преживяване… Но, като цяло, всичко, което един добър ‘Батман’ трейлър изисква, е доставено, без дори да издребняваме до дребните детайли като готиното изписване на заглавието с този paper black-on-white ефект и онова “Басара басара…”, което Ханс Цимер поиска от нас да изревем (което в моя случай доведе до доста неудобни случки, свързани с поставянето под въпрос на психическото ми здраве) – да, ако не сте разбрали все още, ревът на тълпата е всъщност сбор от гласовете на всички хора, които се включиха в предизвикателството на Цимер и фактически и твърде романтично погледнато по своему взимат участие във филма.

The Dark Knight Rises ще е по кината от 20 юли.

––––––––––––

Но нека минем и на другите новини, които са с леко горчив привкус, защото са свързани с чакане… е, и едно 30-секундно клипче, в което Ридли Скот ни обявява (сякаш ме малоумни), че, виж ти, се е завърнал и подготвя нещо епично. Това си го знаехме, искаме трейлър!!!!!!! Трейлър! Трейлър! Трейлър!

Вижте го, все пак:

Не ме слушайте какво ви избръщолевих по-горе – тази глътка от атмосферата на “Prometheus” (и респективно – Alien) ми дойде страшно освежаващо. Но, все пак, това са 30 секунди, мама му стара! Докато почна и взе, че свърши!

Но по-важната новина е, че ако не сте забелязали онова “In 3 days”, ще ви светна – всъщност трейлърьт иде! Да, истински, “пълнометражен” трейлър ще ни връхлети на 22 декември, четвъртък. Нас може да ни огрее и чак петък, заради часовата разлика, но nevertheless, това се казва новина! След толкова дълго време на нечовешко информационно було, което аз лично не помня да е забулвало скоро продукция от такъв мащаб, най-после ще имаме храна за размисъл и адекватна представа за това какво да очакваме! Тъй че to be continued… in Thursday!

Премиерата на Prometheus е насрочена за 8 юни.

––––––––––

И последно, но (ах, клише…) съвсем не по важност, е нещото, което, честно казано, осмисли денят ми. Питър Джаксън и костюмарите от Warner Bros. Pistures обявиха, че първият трейлър на прикуълът към трилогията “The Lord of the Rings” – “The Hobbit” – ще се появи на американските прожекции на ‘The Adventures of Tintin”, но по-важното – ще излезе онлайн на 20 декември, вторник… чакай малко, ама това… майко мила, та това е утре!!! Лошото е, че май няма да е точно утре, защото рилийсването е планирано за 7 pm PST и като сметнем часовата разлика се получава някъде в малките часове на срядата… Но, както казва майка ми, това да ни е кахърът!

Днес се навършват 10 години от началото, което постави премиерата на “The Fellowship of the Ring”. Началото на нещо, което промени киното и сега, десетилетие по-късно Питър Джаксън обещава да повтори постижението си… а на мен много ми се иска да му вярвам. 

Първата част от “The Hobbit” – An Unexpected Journey – е запланувана за 14 декември.