Трейлър на ‘The Hobbit’!

by Влади Неколов

Ужасно прекрасно велик!

hobbit

Съмнения? Издухани! Предразсъдъци? Изпепелени! Трейлърът на “The Hobbit” е сред най-добрите неща, които гледах тази година и ми донесе повече удоволствие от 90% от филмите на 2011. Да изключим фактът, че съм отчайващ нърд и че смятам трилогията “Властелинът на пръстените” за едно от най-великите и огромни неща, които киното някога е предлагало, но просто трябва да си сляп, глух и крайно умствено изостанал, за да не изтръпнеш още от първата сцена. Моля, be my guest:

Вече мина почти ден, а все още се чувствам в крайна невъзможност да кажа каквото и да било като анализ. Безпогрешно разпознаваемият стил на Питър Джаксън е налице и това може само да радва, защото реално погледнато той е единственият човек на земята, на който имам пълно доверие за екранизация по Толкин. Да направиш най-добрата трилогия на всички времена ти печели доста кредит, ако не друго…

Трейлърът обаче си играе с чувствата на феновете (фен – всеки гледал lotr с отворени очи) като ни захвърля в познати моменти и сетове докато не се разридаеш като малко дете. Просто ми дойде твърде много… съжалявам, спирам до тук. Вместо да се опитвам да извадя нещо от емоционално обремененият ми мозък или вие да си губите времето в четенето му, предлагам дружно да изгледаме пак трейлъра… после пак…. после пак и пак и пак.

The Hobbit: an Unexpexted Journey (Хобит: Неочаквано пътешествие) ще е по кината о 14 декември 2012. Какво ще правим дотогава не ме питайте, цял ден се опитвам да си отговоря на въпроса, засега – неуспешно…